Пошук по сайту


Розпорядження

Розпорядження


СКАДОВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ


ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
22.01.2014 р. 16
Про роботу з розгляду звернень громадян у

районній державній адміністрації та органах

місцевого самоврядування за підсумками

2013 року
Робота із зверненнями громадян в районі за підсумками 2013 року проводилася відповідно до Закону України ”Про звернення громадян" та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у зверненнях питань, що надійшли до районної державної адміністрації та виконавчих комітетів місцевих рад.

У 2013 році до районної державної адміністрації та виконавчих органів місцевого самоврядування надійшло 1622 звернення від громадян з усіх населених пунктів району, що на 80 відсотків менше ніж за відповідний період 2012 року (2029 звернень у 2012 році). З них: 877 або 54 відсотки звернень подано на особистому прийомі (проти 837 звернень у 2012 році) та 760 або 46 відсотків, що надійшли поштою (проти 1192 звернень у 2012 році), у тому числі до сільських рад надійшло поштою 341 звернення (проти 396 у 2012 році) та на особистому прийомі подано 394 звернення (проти 370 у 2012 році) (додаток 1).

Протягом 2013 року одержано 74 колективних звернення, що майже у 3 рази менше ніж за відповідний період минулого року (204 звернення у 2012 році). Більшість звернень даного виду стосується проблем газифікації населених пунктів, діяльності органів місцевого самоврядування, а також питання освіти. На сьогоднішній день більшість колективних звернень вирішено позитивно, але деякі залишаються на контролі районної та обласної державних адміністрацій до остаточного вирішення.

226 або 14 відсотків від загальної кількості звернень припадає на найменш соціально-захищені категорії громадян – ветеранів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, що на 36 відсотків менше ніж кількість звернень, що надійшли протягом 2012 року (626 у 2012 році) Дану категорію громадян найбільш турбують питання виділення допомоги на ремонт житла, покращення пасажирських перевезень, призначення грошової допомоги для придбання медикаментів та інші питання (додаток 2).

Звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу та Героїв Соціалістичної праці впродовж звітного періоду не надходило.

У звітному періоді дещо зменшилась кількість звернень, надісланих мешканцями району до обласної державної адміністрації – 87 (проти 100 у 2012 році).

У 2013 році з питань соціального захисту населення до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 214 звернень, що на 31 звернення менше, ніж у відповідному періоді минулого року (245 у 2012 році).

Протягом 2013 року спеціалістами управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації для забезпечення конституційного права громадян на звернення та з метою попередження можливих заяв та скарг проводилися семінари-навчання з працівниками територіального центру соціального обслуговування стосовно нормативно-правових актів, вимоги яких спрямовані на соціальний захист громадян. Крім цього, мобільним соціальним офісом проведено 48 зустрічей з трудовими колективами, безробітними громадянами з метою роз’яснення соціальних ініціатив Президента України В.Ф.Януковича, що спрямовані на удосконалення системи надання соціальних послуг населенню.

Набагато зменшилась кількість звернень громадян з питань комунального та дорожнього господарства. Таких звернень до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування протягом 2013 року надійшло 288, що у 2,5 рази менше, ніж за відповідний період 2012 року (699 звернень у 2012 році). Також зменшилась кількість звернень від громадян з питань аграрної політики і земельних відносин 292 проти 320 у 2012 році, житлової політики - 94 проти 112 у 2012 році, охорони здоров'я - 14 проти 21 у 2012 році.

Паралельно з розглядом звернень та скарг громадян спеціалісти управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації беруть участь у зборах діючих сільгосппідприємств та сходках жителів сіл району, де відповідають на питання громадян та надають консультаційну та методичну допомогу.

Але, поряд із вищезазначеними позитивними моментами, у 2 рази збільшилась кількість звернень з питань діяльності органів місцевого самоврядування 70 проти 33 у 2012 році, сім'ї, дітей, гендерної рівності, фізичної культури та спорту у 1,5 рази, 28 проти 19 у 2012 році (додаток 3).

Статистика за підсумками минулого року свідчить про зменшення надходжень дзвінків від мешканців району до державної установи “Урядовий контактний центр”. За звітний період зареєстровано 56 звернень, що у 3 рази менше, ніж у 2012 році (173 у 2012 році).

На телефонну “гарячу” лінію районної державної адміністрації протягом звітного періоду звернень від громадян не надходило.

Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Відповідним розпорядженням голови районної державної адміністрації було затверджено графіки прийому громадян за місцем їх проживання у І та ІІ півріччях 2013 року керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. Окремим графіком передбачений виїзний прийом голови райдержадміністрації, його першого заступника та заступника голови районної державної адміністрації.

Згідно з графіком виїзного прийому громадян головою районної державної адміністрації та його заступниками прийнято 64 особи. Всі питання, з якими громадяни зверталися в ході виїзних прийомів були розглянуті по суті.

Протягом звітного періоду щомісяця проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян (12 засідань), на яких розглянуто звернення громадян, що набули резонансного характеру.

За звітний період перевірено 12 структурних підрозділів районної державної адміністрації, а також надано практичну і методичну допомогу з питань організації роботи із зверненнями громадян 14 виконавчим комітетам місцевих рад.

Районною державною адміністрацією була проведена значна робота щодо забезпечення всебічного та якісного розгляду порушених громадянами питань, зокрема щоквартально питання про стан роботи із зверненнями громадян аналізується та виноситься на розгляд на засідання колегії районної державної адміністрації.

Але, незважаючи на позитивні зрушення, мають місце випадки, коли звернення, що потребують додаткового вирішення, керівництвом місцевих органів державної влади не беруться на контроль, не використовується наявний потенціал та повноваження для реального, остаточного вирішення порушених питань по суті. Не в повній мірі застосовуються форми роботи із зверненнями громадян, проведення яких передбачено чинним законодавством.

Прикладом цього є неодноразові звернення протягом першого півріччя 2013 року мешканців смт. Лазурне до обласної та районної державних адміністрацій щодо незадовільної організації пасажирських перевезень за маршрутом Скадовськ-Лазурне. Станом на червень місяць поточного року дане питання було вирішено позитивно. Із перевізником, який здійснював пасажироперевезення по даному маршруту проведено бесіду, вказано на недоліки в роботі. На сьогоднішній день скарг та звернень від громадян щодо незадовільної роботи даного перевізника не надходило.

Колективне звернення батьків першокласників Скадовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 щодо розподілу учнів одного першого класу на два класи не вирішувалось до того часу, доки батьки особисто не звернулися за допомогою до районної державної адміністрації. Дане питання було розглянуто та вирішено позитивно. На сьогоднішній день у вищезазначеній загальноосвітній школі відкрито два класи, в одному із яких за бажанням батьків навчання здійснюється за програмою науково-педагогічного проекту “Росток”. Протягом звітнього періоду збільшилась кількість надходження звернень до виконкому Широківської сільської ради (80 проти 39 у 2012 році). Cлід зазначити, що це єдина сільська рада, якою не було надано аналітичну довідку по роботі із зверненнями громадян до районної державної адміністрації, що свідчить про безсистемність у роботі з цього напрямку та низький рівень виконавської дисципліни. Одночасно зменшилась кількість надходження звернень до виконкомів Птахівської (79 проти 121 у 2012 році), Таврійської (7 проти 38 у 2012 році) сільських рад, а також до виконкому Скадовської міської ради (274 проти 638 у 2012 році), що свідчить про активізацію роз'яснювальної роботи серед населення щодо вимог чинного законодавства з різних видів питань на сходах громадян та під час проведення особистих та виїзних прийомів (додаток 4).

Так, у березні місяці минулого року, під час проведення у районній державній адміністрації прийому громадян заступником голови обласної державної адміністрації надійшло колективне звернення від громадян міста Скадовська щодо ремонту дороги, яка веде до дачних ділянок членів садового товариства “Джарилгач”, “Приозерне” та ін. Дане питання було вирішено позитивно. Виконкомом міської ради у місячний термін було виконано грейдерування зазначеної дороги.

Однак, поряд із вищезазначеним позитивними моментами мають місце і недоліки з даного напрямку роботи.

Вже не перший рік на контролі районної та обласної державних адміністрацій знаходиться звернення мешканця смт Лазурне гр. Демчука О.А. щодо незадовільного стану ділянки дороги між с.Новософіївка Голопристанського району та смт Лазурне, колективне звернення мешканців с.Хатки щодо підключення газопроводу до села Хатки також не вирішено та знаходиться на контролі до остаточного вирішення, колективне звернення мешканців м. Скадовська щодо приватизації земельних ділянок та будинків по вул.Весняна та Об'їзна також не вирішується та перебуває на контролі районної та обласної державних адміністрацій.

З метою забезпечення відкритості діяльності органів державної влади, реалізації зрозумілої громадянам економічної і соціальної політики уряду розроблено постійно діючу систему інформування населення району. Діяльність районної державної адміністрації щодо роботи із зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті, де розміщено графіки особистого та виїзного прийомів голови районної державної адміністрації, його заступників, а також узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян.

Для забезпечення конституційних прав громадян на звернення та отримання повних, обґрунтованих відповідей на них районною державною адміністрацією постійно вживаються заходи організаційного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на безумовне виконання вимог законодавства щодо звернень громадян.

Враховуючи вищевикладене та керуючись статтею 6, пунктом 1 частини першої статті 13, пунктом 3 статті 25, пунктом 1 частини першої статті 39, частиною першою статті 41 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”:

1.Визнати роботу виконкомів Лазурненської селищної та Широківської сільської рад щодо практичної реалізації вимог завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, кабінету Міністрів України, розпоряджень, доручень голів обласної та районної державних адміністрацій незадовільною та рекомендувати проаналізувати причини збільшення надходження кількості звернень від громадян та розробити заходи, направлені на зменшення кількості скарг, про що інформувати районну державну адміністрацію.

2.Рекомендувати виконкомам міської, селищної, сільських рад, керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації:

2.1.Забезпечити постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян. При виявленні фактів зволікань і формалізму притягувати винних осіб до відповідальності.

2.2.Забезпечувати особистий контроль за станом вирішення проблемних питань, порушених громадянами перед органами влади вищого рівня. З метою зменшення кількості таких звернень підвищити рівень аналітичної роботи, особливо щодо звернень, які набули резонансного характеру або мають ознаки масових. Виносити розгляд даних такого аналізу на засідання виконкомів та на наради при керівникові структурного підрозділу з обов'язковим прийняттям відповідних рішень.

2.3.Забезпечити належну організацію та дотримання графіків особистих та виїзних прийомів громадян за місцем проживання. Надавати доручення щодо вирішення питань, порушених мешканцями відповідних населених пунктів, та забезпечувати належний контроль за їх виконанням. За результатами розгляду обов’язково готувати відповіді заявникам.

2.4.Звернути увагу на недопущення порушення термінів інформування районної державної адміністрації щодо роботи із зверненнями громадян.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови, заступників голови та керівника апарату районної державної адміністрації.

Голова районної

державної адміністрації А.О.Євстратов

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Розпорядження
Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 30. 08. 2013 року №195/2013-р

Розпорядження
Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 25 вересня 2014 року №541 «Про утворення на особливий...

Розпорядження
Про організацію виконання в районі розпорядження голови обласної державної адміністрації від 12 жовтня 2015 року №601 Про профілактику...

Розпорядження
Про виконання в районі розпорядження голови обласної державної адміністрації від 04 листопада 2015 року №647 «Про план обласних заходів...

Розпорядження
Рекомендувати головам міської, селищної та сільських рад, керівникам підприємств, установ І організацій у порядку І на умовах, визначених...

Розпорядження
«Про зміни до розпорядження голови районної державної адміністрації від 12 березня 2012 року №165 «Про створення мобільної групи...

Розпорядження
Положення, на виконання розпорядження голови Волинської обласної державної адміністрації від 16 вересня 2014 року №359 «Про приписку...

Розпорядження
Земельного кодексу України, розпорядження голови адміністрації "Про розподіл обов'язків між головою, першим заступником, заступником...

Рішення від 17. 02. 2011 р. №193
України “Про визнання таким, що втратило чинність, розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України...

Розпорядження
Міністерстві юстиції України 2 вересня 2013 року за №1511/24043, розпорядження голови адміністрації від 27 листопада 2013 року №279/2013-р...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

pravo.lekciya.com.ua
Головна сторінка