Пошук по сайту


Нормативно-законодавча база організації інклюзивного (інтегрованого) навчання Дітей з особливими освітніми потребами

Нормативно-законодавча база організації інклюзивного (інтегрованого) навчання Дітей з особливими освітніми потребами

Нормативно-законодавча база організації інклюзивного (інтегрованого) навчання

Дітей з особливими освітніми потребами


  1. Законодавчі акти

  1. Указ Президента України № 1228/2007 «Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями».

  2. Закон України № 2442-VI від 6 липня 2010р. «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу».

  3. Постанова КМУ від 15.08.2011р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».

  4. Постанова КМУ від 21.08.2013р. № 607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами».

  5. Закон України № 1324-VII від 5 червня 2014р. «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання»:

  • У частині 3 ст. 12 З-ну України «Про дошкільну освіту»....Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно розвиткової роботи у складі ДНЗ можуть створюватися спеціальні та інклюзивні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами...

  • У З-ні України «Про загальну середню освіту» ч.3 ст.21 доповнити абзацом: Діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах ЗНЗ, забезпечуються безоплатним гарячим харчуванням протягом усього періоду навчання у ЗНЗ.

  1. Нормативні документи

  1. Наказ МОН України від 01.10.2010р. № 912 «Про затвердження Концепції інклюзивної освіти».

  2. Наказ МОН України від 09.12.2010р. № 1224 «Про затвердження Положення про спеціальні класи навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах».

  3. Наказ МОН України від 06.12.2010р. № 1205 «Про затвердження типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів (щодо 0,5 ставки вихователя (асистента вчителя) в інклюзивному класі)».

  4. Лист МОН, молоді та спорту України від 18.05.2012р. № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».

  5. Лист МОН, молоді та спорту України від 02.04.2012р. № 1/9-245 «Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами в загальноосвітніх навчальних закладах».

  6. Лист МОН, молоді та спорту України від 26.07.2012р. № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання».

  7. Лист МОН, молоді та спорту України від 28.09.2012р. № 1/9-694 «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням».

  8. Лист МОН, молоді та спорту України від 25.09.2012р. №1/9-675 «Щодо посадових обов'язків асистента вчителя».

  9. Рішення колегії МОН, молоді та спорту України від 01.03.2013р. Протокол № 2/3-2 «Про впровадження інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах: реалії та перспективи».

  10. Наказ МОН України від 14.06.2013р. № 768 «Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів»:

  • До 01.10.2013р. Укласти угоди

  • На протязі 2013-2014 років розробити перспективні плани розвитку мережі ЗНЗ з інклюзивною та інтегрованою освітою

  1. Наказ МОН України від 23.07.2013р. № 1034 «Про затвердження заходів щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року».

  2. Наказ МОН України від 28.01.2014р. № 80 «Про затвердження Типових планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції та (або) розумового розвитку (початкова школа)».

  3. Наказ МОН України від 22.04.2014р. № 504 «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку».

  4. Лист МОН України від 13.08.2014р. № 1/9-413 «Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку».

  5. Лист МОН України від 13.08.2014р. № 1/9-414 «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів».

  6. Наказ МОН та МОЗ України від 06.02.2015р. № 104/52 «Про затвердження комплектування інклюзивних груп у ДНЗ».

  7. Лист МОН України від 02.04.2015р. № 1/9-169 «Про порядок комплектування інклюзивних груп у ДНЗ».

  8. Лист МОН України від 02.04.2015р. № 1/9-169 «Про навчально - виховного процесу для учнів з ООП ЗНЗ у 2015-2016 навчальному році».

  9. Лист МОН України від 20.05.2015р. № 1/9-249 «Щодо організації освітньої роботи в ДНЗ на 2015-2016н.р.». ( У додатку № 2 – перелік програм для дітей з ООП).

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Державний стандарт розроблений з урахуванням Державних санітарних...
Методичні рекомендації "Організація інклюзивного, індивідуального навчання для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх...

Державний стандарт розроблений з урахуванням Державних санітарних...
Надсилаємо рекомендації Міністерства освіти І науки України до організації навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми...

Програма дій щодо освіти осіб з особливими освітніми потребами
Аналіз відповідності українського законодавства, що стосується освіти людей з інвалідністю, світовим нормам

Закон України «Про освіту»
До проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань освіти щодо впровадження інтегрованого...

Законодавча, наукова та нормативно-методологічна база
Мета законодавчих заходів – це попередження правопорушень та покарання порушників

Рішення про утворення інклюзивної групи (груп) у дошкільному навчальному...
Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних...

Аналіз законодавства України про післядипломну освіту щодо забезпечення...
Аналіз законодавства України про післядипломну освіту щодо забезпечення рівних прав у здобутті освіти для дітей з особливими потребами...

2 Закону України «Про вищу освіту»
Цей аналіз здійснено в рамках українсько-канадського проекту „Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні”

В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку...
Це політика й процес, що дає можливість всім дітям брати участь у всіх програмах

Програма дій щодо освіти осіб з особливими освітніми потребами Закони України «Про освіту»
Україні», «Про освіту осіб з обмеженими можливостями здоров'я (спеціальну освіту)», «Про реабілітацію інвалідів в Україні», «Про...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

pravo.lekciya.com.ua
Головна сторінка